Kontzientzia fonologikoa
Kontzientzia fonologikoa lantzea, oso garrantzitsua suertatzen da irakurketa idazketa prozesuan egon daitezken zailtasunak murrizteko. Horretarako, Haur Hezkuntzatik hasi behar gara aspektu hau jorratzen eta lehen hezkuntzako lehen zikloan jarraitu beharko litzateke lan honekin. Kontzientzia lexikotik hasi, kontzientzia silabikotik jarraitu eta kontzientia fonemikoa landu behar dira orden honetan.
Kontzientzia lexikoa jorratzeko material hau prestatu dut, HH.3 urteko gelatik landu ahal izateko. Esaldi desberdinak ikusiko ditugu eta hitz kopurua zenbatu arasaaceko piktogramen laguntzaz. Taldean jorratu ahal da material hau eta gero fitxa bat aurkezten dut banakako lanean edo talde txikietan jorratzeko helduaren laguntzaz. Eskerrak eman nahi dizkiot Muskizko ikastolako HH-ko irakasleei, batez ere Bego Etxebarriari planetatutako galderei erantzuten laguntzeagatik eta bere argazkiengatik!
GENIALLY hau prestatu berri dut bokalekin kontzientzia fonemikoa lantzeko. Bi maila desberdin daude.
Kontzientzia silabikoa lantzeko material hau prestatu dut, hasierako silaba berdina duten irudiak identifikatu eta eta desberdinak dutena ere, lehenengo orrialdean azalpena dago jarrita. Espero dut lagungarria izatea.